Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2013

Παραίτηση Νίκου Αντωναράκη από τους Ανεξάρτητους Έλληνες

 
Συναγωνιστές, συναγωνίστριες. Φίλοι και φίλες.

Μετά και από την παράτυπη κλήση μου στην επιτροπή δεοντολογίας με αιτιολογία κάποιες αναρτήσεις μου προ τριών μηνών στο προσωπικό προφίλ μου στο facebook δηλώνω ότι:

Η κλήση μου αυτή με θίγει σαν σκεπτόμενο άνθρωπο, σαν ιδρυτικό μέλος και σαν πολιτευτή των Ανεξάρτητων Ελλήνων.
Δεν αποδέχομαι την κλήση αυτή από στέλεχος συνεργαζόμενου κινήματος με τους Ανεξάρτητους Έλληνες αλλά και από πρόσωπα που θέλουν να απομακρύνουν αληθινούς αγωνιστές παίζοντας το παιχνίδι κάποιων στελεχών που κρύβονται από πίσω τους.
Από την αρχή ήμουν αντίθετος όπως και πολλοί συναγωνιστές μου με συγκεκριμένα άρθρα του κώδικα δεοντολογίας διότι τα θεωρώ μέρη συμφωνίας ελαχίστων προσώπων που θέλουν να υπονομεύουν την έννοια του κινήματος και του ελεύθερου λόγου και που εναντιώνεται στην ιδρυτική μας διακήρυξη όπως αυτή μας ένωσε μέσα από την φωνή του Πάνου Καμμένου.
Ακόμα η στάση ορισμένων μελών της νέας συντονιστικής προς κάποιους πολιτευτές αλλά και σε μέλη, ο συνεχής πόλεμος συγκεκριμένων πολιτευτών, μελών ΕΣ αλλά και απλών μελών της περιφέρειάς μου προς το πρόσωπό μου αλλά και σε όποιον άλλο έχει διαφορετική άποψη ή γνώμη.

Για τους λόγους αυτούς αλλά και σε πολλούς άλλους που θα αναφερθώ εκτενέστερα στο μέλλον, φτάνω στη δυσάρεστη θέση να παραιτηθώ από μέλος των Ανεξάρτητων Ελλήνων.

Όταν απομακρυνθούν τα πρόσωπα εκείνα τα οποία καταστούν το κίνημα έρμαιο στις άγριες διαθέσεις των πολιτικών μας αντιπάλων αλλά και που είναι υπεύθυνα για την απομάκρυνση πολλών ικανών στελεχών, τότε και μόνο τότε θα μπορούμε να συζητήσουμε σε νέα βάση.
Μέχρι τότε θα συνεχίσω να είμαι μαζί με τους υπόλοιπους Έλληνες που δοκιμάζονται όπως έκανα μέχρι τώρα.

Ευχαριστώ πολύ τους συναγωνιστές για την βοήθεια τους μέχρι τώρα και τους εύχομαι καλούς αγώνες.
Ευχαριστώ πολύ τις Ελληνίδες και τους Έλληνες που με τίμησαν με την ψήφο τους στις εκλογές του 2012 και κάνω πράξη την υπόσχεση που τους έδωσα μένοντας πιστός στις αρχές και στις δεσμεύσεις μου.

Ο πάντα αγωνιστής
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΑΝΤΩΝΑΡΑΚΗΣ