Πέμπτη 3 Απριλίου 2014

Χρήστος Σαλαλές Υποψήφιος Δήμαρχος Κερατσινίου-Δραπετσώνας

 
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Γεννήθηκα πριν από 54 χρόνια στον Πειραιά. Μεγάλωσα στο Κερατσίνι και τελείωσα τα μαθητικά μου χρόνια στο Γυμνάσιο Κερατσινίου – Δραπετσώνας. Οι γονείς μου, η μητέρα μου Ειρήνη Αιγαιοπελαγίτισσα και ο πατέρας μου Γιάννης Μικρασιατικής καταγωγής ήρθαν στο Κερατσίνι από τη Χίο για να βρουν καλύτερη τύχη. Η σύντροφος της Ζωής μου Μαρίνα Συκάκη μου έχει χαρίσει μία κόρη της Ειρήνη, τελειόφοιτη της Νομικής

Είμαι δικηγόρος, με σπουδές στη Νομική Σχολή Αθηνών, ενώ έκανα μεταπτυχιακές σπουδές στο Στρατηγικό Σχεδιασμό και στη Διοίκηση Επιχειρήσεων.

Η οικογένειά μου ήταν φτωχή, έτσι με υποτροφίες και εργασία σε διάφορες δουλειές, κατάφερα να σπουδάσω. Δούλεψα εργάτης, γκαρσόνι, στην Ναυπηγοεπισκευαστική, στα Λιπάσματα.

Από μαθητής λοιπόν στα κοινά όταν στα 17 μου εκλέχθηκα Πρόεδρος του Γυμνασίου. Στα 21 μου στο όριο της εκλογιμότητας ηλικιακά οι συμπολίτες μου με εκλέγουν πρώτο σε ψήφους Δημοτικό Σύμβουλο Κερατσινίου, ανανεώνοντας την εντολή τους μέχρι το 1994. Στα 13 αυτά χρόνια δούλεψα για καλύτερη ποιότητα ζωής στο Κερατσίνι μέσα από την ανάπτυξη του Πολιτισμού και ιδιαίτερα τον Αθλητισμό. Εμπειρία και γνώση απέκτησα στα 29 μου ως Ειδικός Γραμματέας στο τότε Υπουργείο Προεδρίας.

Ορίζομαι Νομάρχης Σερρών. Στη συνέχεια εκλέγομαι Νομαρχιακός Σύμβουλος Πειραιά και Αναπληρωτής Νομάρχη. Αργότερα, ορίστηκα Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΠΑΠ. Παρέλαβα έναν ελλειμματικό Οργανισμό και τον παρέδωσα κερδοφόρο με πλούσιο κοινωνικό έργο ιδίως στον Αθλητισμό. Δεν φανταζόμουν ποτέ τότε ότι θα έλθει μια στιγμή που ένας Οργανισμός που προσέφερε στην Πατρίδα πλούτο θα ξεπουληθεί έναντι πινακίου φακής όπως ξεπουλήθηκε σήμερα. Φανατικός Ολυμπιακός έκανα το πάθος μου εργασία ως Σύμβουλος της Διοίκησης της εταιρίας ΘΡΥΛΟΣ ΑΕ του Ολυμπιακού μας.

Το 2006 15,776 πολίτες του Κερατσινιώτικου λαού με εμπιστεύτηκαν ως επικεφαλής της Αντιπολίτευσης του Δημοτικού Συμβουλίου.