Κυριακή 29 Απριλίου 2012

ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΑΝΤΩΝΑΡΑΚΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Β ΠΕΙΡΑΙΑ



 ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
         
 
Γεννήθηκα το 1969 στον Πειραιά και μεγάλωσα στο Κερατσίνι όπου και κατοικώ ως σήμερα.
Είμαι παντρεμένος και έχω τρία παιδιά.
Είμαι Αξιωματικός Εμπορικού Ναυτικού (Προϊστάμενος Ηλεκτρολόγος).
Αποφοίτησα από Μ.Ε. Σχολή με την ειδικότητα του Ηλεκτρολόγου αυτοκινήτων.
Το 1992 ως το 1997 υπηρέτησα σαν Υπαξιωματικός (ΕΠΥ) στο Πολεμικό Ναυτικό.
Από το 2001 έως το 2003 εργάσθηκα σε εταιρείες πληροφορικής σαν τεχνικός υπολογιστών.
Από το 2003 έως το 2004 διατήρησα κατάστημα πληροφορικής
Εργάσθηκα σαν Ηλεκτρολόγος στις  ναυτιλιακές εταιρείες ΑΝΕΚ LINES - LΑΝΕ LINES - CELEBRITY CRUISES  και από το 2009 ως τον Σεπτεμβριο του 2011 σαν Προϊστάμενος Ηλεκτρολόγος στις εταιρείες HELLENIC SEAWAYS και ΝΕL LINES.
Μεγαλωμένος στις γειτονιές του Κερατσινίου γνωρίζοντας και ζώντας  τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι  της Β Πειραιά  μετά τα αβάσταχτα μέτρα των μνημονίων, θέλω και εγώ να βοηθήσω την περιφέρεια μου ακολουθώντας τον Πάνo Καμμένο  βάζοντας υποψηφιότητα με τους Ανεξάρτητους Έλληνες.
Για να διώξουμε αυτό τον οικονομικό ζυγό από την χώρα μας και  να οδηγηθούμε στην ανάπτυξη.Για να μην ξαναδούμε οικογένειες να πεινανε και ηλικιωμένους να πεθαίνουν αβοήθητοι επειδή  η σύνταξη δεν επαρκεί  για την περίθαλψη τους, νέους να μεταναστεύουν αναζητώντας δουλειά και ένα καλύτερο μέλλον, για  να δώσουμε στα παιδιά μας ένα καλύτερο αύριο σε  μια ΕΛΛΑΔΑ δυνατή και όχι εξαρτημένη από ξένα συμφέροντα.