Τετάρτη 2 Απριλίου 2014

Καταγγελία από Πειραικό Σύλλογο Κινητικά Αναπήρων για την πολεοδομία Σαλαμίνας και τον Δήμαρχο κ.Τσαβαρή




Ημ/νία: 26/3/2014

Προς
Δήμο Σαλαμίνας
Διεύθυνση υπηρεσίας δόμησης & Γενικού σχεδιασμού πόλης
Τμήμα έκδοσης αδειών δόμησης
(κατάθεση μέσω αντιπροσώπου μου διότι
δεν υπάρχει πρόσβαση για αναπηρικό αμαξίδιο)


Κοιν.
Όπως πίνακας αποδεκτών (3 σελίδες)

Σχετ.: 1. Υπ. Αριθμ. 459/7-3-2014 έγγραφό σας
          2. Υπ. Αριθμ. 459/6-3-2014 αίτησή μου


Κύριε Διευθυντά,
Σε απάντηση του αναφερομένου σχετικού στο 1 εγγράφου σας, θα ήθελα να σας ενημερώσω πρωτίστως ότι, έως σήμερα δεν το έχω λάβει από την υπηρεσία σας επισήμως -ως οφείλατε να κάνετε- αλλά μου το παρέδωσε άτυπα με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, ο αρχιτέκτων-μηχανικός μου κ. Κουρσόπουλος Θωμάς, ο οποίος κατέθεσε την αίτηση μου στην υπηρεσία σας, λόγω του ότι δεν υπάρχει προσβασιμότητα στην πολεοδομία Σαλαμίνος ώστε να προσέλθω προσωπικά, κάτι το οποίο απαγορεύεται από το νόμο όπως γνωρίζετε.
Σύμφωνα με τα κάτωθι αναφερόμενα, θεωρώ το αίτημα σας για την προσκόμιση από μέρους μου έγκρισης της δασικής υπηρεσίας για τον χαρακτηρισμό του γηπέδου ως καταχρηστικό και εκδικητικό, εξαιτίας της διένεξης του Πειραϊκού Συλλόγου Κινητικά Αναπήρων και εμού προσωπικώς ως προέδρου του με τον δήμαρχο κ. Τσαβαρή, από την ώρα που γνωρίζετε καλύτερα από εμένα τα χρονοδιαγράμματα και τις διαδικασίες του δασαρχείου και τη μη επίσημη ανάρτηση όλων των δασικών χαρτών.


Το καταχρηστικό και εκδικητικό επιβεβαιώνεται από τα εξής:


1. Δεν ζητώ άδεια δόμησης αλλά δημιουργίας πρόσβασης για αναπηρικό αμαξίδιο (είμαι παραπληγικός από το 1986 με ποσοστό αναπηρίας άνω του 80% εφ’ όρου ζωής) κάτι το οποίο επιτρέπει η κείμενη νομοθεσία.
2. Σύμφωνα με το Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο του Δήμου Σαλαμίνας, αναρτημένο εδώ και χρόνια έως σήμερα, στην επίσημη ιστοσελίδα του Δήμου Σαλαμίνας, στο http://www.salamina.gr/Portals/0/files/TEXNIKH_YPHRESIA/XartisGPS1.jpg η κατοικία μου και το συγκεκριμένο γήπεδο (αγροτεμάχιο) βρίσκεται σε Ζώνη Οικιστικού Ελέγχου Β Παραθεριστικής κατοικίας (Ζ.Ο.Ε. Αττικής , Γ51804/1985 ΥΠΕΧΩΔΕ) και όχι δασική, όπως άλλωστε βεβαιώνεται και από τον τοπογράφο μηχανικό το 2011, στο τοπογραφικό που σας έχω καταθέσει. Αυτό θα έπρεπε να το γνωρίζει η υπηρεσία σας που είναι αρμόδια για τη συγκεκριμένη ανάρτηση του σχεδίου και το σχεδιασμό.
3. Το σπίτι είναι πλήρως νομιμοποιημένο και πληρώνει όλες τις εισφορές στην εφορία και τα δημοτικά τέλη και πάγια στο δήμο Σαλαμίνος, χωρίς καμία απολύτως εκκρεμότητα.
4. Ο δήμος πριν δύο περίπου χρόνια τσιμεντάρισε το δρόμο μπροστά από την κατοικία μου, ο οποίος έχει μάλιστα ονομασία από αυτόν (Σαλαμινομάχων), όπως και άλλοι δρόμοι πολύ παραπάνω.


Κατόπιν τούτων, δύο τινά μπορεί να συμβαίνουν:

1. Ότι ο χάρτης και ο συγκεκριμένος χαρακτηρισμός είναι παραπλανητικά και πλαστά, έχοντας εξαπατήσει όλους τους Σαλαμινίους κατοίκους και γενικότερα ιδιοκτήτες και μηχανικούς, για λόγους που δεν δύναμαι να γνωρίζω, οπότε θα κληθείτε να μας δώσετε λεπτομερείς εξηγήσεις, όπως και στους αρμόδιους φορείς (Υπουργεία, ΤΕΕ, κλπ.).
2. Υπάρχει έντονος κοινωνικός ρατσισμός ενάντια στους αναπήρους δημότες και ιδιοκτήτες κατοικιών στο νησί και άδικη ταλαιπωρία τους, από την ώρα που όλα τα σπίτια, στην συγκεκριμένη περιοχή για παράδειγμα όπως η δική μου (ΡΕΣΤΗ-ΤΖΑΒΑΛΗ-ΣΑΛΑ), εντός και εκτός σχεδίου, είναι κατασκευασμένα και χτισμένα ακόμα και με θέσεις στάθμευσης (άγνωστο πως), πολύ μεταγενέστερα του δικού μου που υφίσταται από το 1980.
Ως εκ τούτου, εάν δεν συμβαίνουν τα άνωθι αναφερόμενα 1 & 2 της προηγούμενης παραγράφου, παρά εκ παραδρομής και κεκτημένης ταχύτητας δόθηκε αυτή η απάντηση στο έγγραφό σας, τότε παρακαλώ όπως, μου χορηγήσετε άμεσα την άδεια για την δημιουργία πρόσβασης για ΑΜΕΑ, διότι δεν μπορώ να εισέλθω στην κατοικία μου χωρίς διαμόρφωση του περιβάλλοντα χώρου. Η μη χορήγηση της αντίκειται στο δικαίωμα μου περί ελεύθερης μετακίνησης στο δομημένο περιβάλλον και ισότητας όλων των πολιτών, σύμφωνα με την Διεθνή σύμβαση για τα ανθρώπινα δικαιώματα του ΟΗΕ, τις Ευρωπαϊκές συνθήκες, το Ελληνικό Σύνταγμα και την κείμενη νομοθεσία.
Επιφυλάσσομαι παντός νομίμου δικαιώματος μου και ενημέρωσης με νέα επιστολή μου, του δασικού χάρτη όπως και του αιγιαλού όλου του νησιού -τους οποίους θα ζητήσω επισήμως αν εμείνετε σε αυτή την απαράδεκτη αντιμετώπιση προς το πρόσωπο μου- κοινοποιώντας τα σε όλους τους κατοίκους του νησιού, μαζί με τους πολεοδομικούς χάρτες σας, ζητώντας εξηγήσεις όπως προανέφερα αλλά και αστικές και ποινικές ευθύνες για την ταλαιπωρία μου από το 2011 -που απέκτησα με γονική παροχή τη συγκεκριμένη κατοικία- και την ραγδαία και δραματική επιδείνωση της υγείας μου σωματικής και ψυχικής, με αποκλειστική υπαιτιότητα του δήμου και των λειτουργών του, αιρετών ή μη.
Πρωτίστως δε, θα τα κοινοποιήσω στην υπηρεσία σας που θα κληθεί να πράξει τα δέοντα σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, με ότι αυτό συνεπάγεται.
Επίσης, ενημέρωση της όλης κατάστασης, με κάθε πρόσφορο μέσο, σε όλα τα αρμόδια υπουργεία και οργανισμούς Ελληνικούς και Ευρωπαϊκούς, όπως και Μ.Μ.Ε.
Τέλος, δεν επιτρέπεται επειδή ένας άνθρωπος δεν περπατά να μην του δίνετε το δικαίωμα να εισέλθει στην κατοικία του, όπως όλοι οι άλλοι. Είναι επιεικώς απάνθρωπο, ανήθικο, φασιστικό και ρατσιστικό, ακόμα και πέρα από κάθε νομοθεσία και δεν εύχομαι σε κανέναν να βιώσει την ταλαιπωρία που με αναγκάζετε να ζω (μαζί με ποιος ξέρει πόσους άλλους αναπήρους στη Σαλαμίνα), η υπηρεσία σας και ο δήμαρχος κ. Τσαβαρής Ιωάννης.


Ο αιτών
Δρ. Δημητριάδης Βασίλειος


Πρόεδρος του Πειραϊκού Συλλόγου Κινητικά Αναπήρων
Διδάκτωρ Ιατρικής Πανεπιστημίου Κρήτης Ph.D.
M.Sc. Διοίκησης υπηρεσιών υγείας
Διεθνολόγος


6934641890, Fax.: 2118004480
Web: www.dimitriadis.biz, www.peiraikos.org

 
Πίνακας αποδεκτών
1. Δήμαρχο Σαλαμίνας κ. Τσαβαρή Ιωάννη
2. Πρόεδρο δημοτικού συμβουλίου & δημοτικό συμβούλιο δήμου Σαλαμίνας (μέσω γραφείου δημάρχου)
3. Δημοτικούς αντιπολιτευτικούς συνδυασμούς δήμου Σαλαμίνας
4. Διοικητή αστυνομικού τμήματος δήμου Σαλαμίνας
5. Μ.Μ.Ε. δήμου Σαλαμίνας