Δευτέρα 19 Αυγούστου 2013

Σταυρίδης: «Δεν είμαι μοναχός για να κρύβομαι»


Στην ορθότητα της απόφασής του να αποδεχθεί να ταξιδέψει στην Κεφαλονιά με το ιδιωτικό αεροπλάνο του επιχειρηματία Δημήτρη Μελισσανίδη επέμεινε, παρά το θόρυβο που δημιουργήθηκε, ο τέως πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ Στέλιος Σταυρίδης.
«Δεν είμαι μοναχός για να κρύβομαι» δήλωσε χαρακτηριστικά στον ΣΚΑΪ ο κ. Σταυρίδης,
εκφράζοντας πάντως τη λύπη του που έφερε σε δύσκολη σχέση την κυβέρνηση με το θέμα που ανέκυψε.
«Καθόλου δεν μετάνιωσα, κάθε άλλο μάλιστα, ό,τι κάνω είναι με απόλυτη διαφάνεια και έχει μια πρακτικότητα (...) Ήταν επιλογή μου, όχι ελαφρότητα, να δεχθώ τη μεταφορά με το αεροπλάνο του Μελισσανίδη, θέλω να είμαι διαφανέστατος και να μην ντρέπομαι γι' αυτό που κάνω. Δε θα γίνω μοναχός στα καλά καθούμενα επειδή πήρα τη θέση του προέδρου του ΤΑΙΠΕΔ. Ήμουν πρόεδρος της Λέσχης Επιχειρηματικότητας έχω εγκάρδιες σχέσεις με όλους αυτούς τους επιχειρηματίες» επισήμανε.
«Είμαι πολύ διαφανής αρνούμαι να φοβάμαι να λεω πως μιλάω με κάποιον. Είχε πολύ εχθρική στάση ο Μελισσανίδης (σ.σ στις διαδικασίες διαπραγματεύσεων για την εξαγορά του ΟΠΑΠ) και προσφέρθηκε ο άνθρωπος να εξυπηρετήσει μετά τις υπογραφές που ήταν τελετουργική διαδικασία» τόνισε.
Όπως διευκρίνισε ο κ. Σταυρίδης, η εξαγορά του Οργανισμού είχε ολοκληρωθεί ήδη από τον Απρίλιο. «Δεν ήμουν εγώ ο βασικός διαπραγματευτής, υπό την ηγεσία Εμίρη το ΤΑΙΠΕΔ πουλήθηκε 18,6 φορές τα κέρδη του 2013, η σύμβαση πέρασε από το Ελεγκτικό Συνέδριο και ενεκρίθη ομόφωνα για την διαφάνειά της, ο διεθνής Τύπος την επαίνεσε δεν είχα κανένα απολύτως λόγο να κρυφτώ από το δάχτυλό μου με τον κ. Μελισσανίδη που επί τρεις μήνες ανταλλάσσαμε εξώδικα. Έχω μάθει να εκτιμώ ανθρώπους και να μπαίνω στα παπούτσια τους στη ζωή μου...» ανέφερε.
Σύμφωνα με τον επιχειρηματία, «η κοινή γνώμη έχει τάση να δίνει έμφαση στο φαινεσθαι (...) αυτό δεν σημαίνει ότι θα αλλάξω τακτική θα πάψω να είμαι διαφανής και να κοιτάω την ουσία.»
«Η πράξη δείχνει ότι όχι μόνον ίσες αποστάσεις κρατήσαμε, αλλά διατηρήσαμε εξαιρετικές σχέσεις και με Μελισσανίδη, και με την Intralot του κ. Κόκκαλη και την Scientific Games, στην πράξη δείξαμε ότι μπορούμε να κρατάμε αποστάσεις» τόνισε.
«Συμφωνώ για τα ερωτικά που δημιουργούνται στην κοινή γνώμη, αλλά βουλιάξαμε τη χώρα υπηρετώντας το δήθεν την υποκρισία. Κράτησα πάρα πολύ υψηλό επίπεδο σχέσεων, δε θα με κάνει να ντρέπομαι να χαιρετίσω πχ. τον Κόκκλα η οποιονδήποτε μπας και μου πει κάποιος κάτι. Η Ουσία κάνει τη διαφορά, και το φαίνεσθαι έχει σημασία, αλλά το δευτερεύον είναι το φαίνεσθαι» σημείωσε.
Πρόσθεσε ότι ο Στουρνάρας έγινε αποδέκτης της πίεσης μιας ολόκληρης κοινωνίας, και αποκάλυψε ότι ο υπουργός Οικονομικών τού τηλεφώνησε. «Με πήρε τηλέφωνο, και μού είπε 'με λύπη μου πρέπει να σου ζητήσω την παραίτησή σου'. Δεν μού είπε το λόγο ήταν φανερός, τού ζήτησα να την ζητήσει δημόσια και ότι η παραίτησή μου είναι αμέσως στο τραπέζι, δεν μπορούσα να αρνηθώ ούτε δευτερόλεπτο».
«Το τελευταίο πράγμα που μπορούν να πουν για μένα είναι ότι χρηματίστηκα. Είναι αστείο» σχολίασε.
Ο κ. Σταυρίδης τόνισε ότι άφησε τη δουλειά του για να παίρνει 35.000 ευρώ το χρόνο, στο ΤΑΙΠΕΔ, δηλαδή 2.900 ευρώ το μήνα.
Σε ό,τι αφορά τη φωτογραφία του στο ιδιόκτητο τζετ του κ. Μελισσανίδη που διέρρευσε, δήλωσε ότι αντί να την στείλει στην επιχείρησή του στην Κεφαλονιά για εμφάνιση, απεστάλη σε φιλικό τοπικό ΜΜΕ.