“Ό,τι λάμπει δεν είναι χρυσός”. Μοτό που ταιριάζει γάντι στην περίπτωση της λιανεμπορικής αλυσίδας Lidl, η οποία με το μανδύα του καλού ευεργέτη που σκέφτεται τις δυσκολίες που περνά ο Έλληνας καταναλωτής -βλ. καλάθι για τους απόρους- καλύπτει τα ακατάλληλα τρόφιμα που διανέμει.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα η ψίχα φουντουκιών -προελεύσεως Τουρκίας- η οποία παράλληλα με την Γερμανία διανεμήθηκε και στη χώρα για να διαπιστωθεί λίγο αργότερα σαλμονέλα. Και μπορεί στην περίπτωση του ευρωπαϊκού κράτους να ανακλήθηκε ολόκληρη η παρτίδα, στην Ελλάδα όμως καταναλώθηκε μέχρι και την τελευταία… ψίχα από τους πολίτες. Γεγονός που -όπως διαπιστώσαμε- αγνοεί παντελώς και ο ΕΦΕΤ, ο οποίος ζήτησε βοήθεια από το xrima.gr(;) για να διαπιστώσει εάν πράγματι υπάρχει άλλο από αυτό το επικίνδυνο προϊόν στα ράφια της αλυσίδας
Και τα ερωτήματα που ανακύπτουν είναι πολλά με πρώτο και βασικότερο τι πραγματικά πουλά η συγκεκριμένη εταιρεία; Επίσης, όταν ανακαλείται ένα προϊόν της υπάρχει η σχετική-αναγκαία σύμφωνα με τον νόμο- ανάρτηση στα καταστήματα; Η απάντηση τουλάχιστον σε αυτήν την ερώτηση είναι αρνητική, αν κρίνει κανείς από τα χαλασμένα μελομακάρονα για τα οποία υπήρχε σχετική ανάρτηση στα καταστήματα της Αττικής όχι όμως και στην περιφέρεια (όπως λ.χ στο σημείο της Κερατέας).
Από την άλλη, δεν μπορεί να αγνοηθεί ο ρόλος του ΕΦΕΤ, που πάνω απ’ όλα είναι να προστατεύει τον καταναλωτή. Το πράττει όμως αυτό και αν ναι σε τι βαθμό;
Πηγή http://www.toxrima.gr
Χαρακτηριστικό παράδειγμα η ψίχα φουντουκιών -προελεύσεως Τουρκίας- η οποία παράλληλα με την Γερμανία διανεμήθηκε και στη χώρα για να διαπιστωθεί λίγο αργότερα σαλμονέλα. Και μπορεί στην περίπτωση του ευρωπαϊκού κράτους να ανακλήθηκε ολόκληρη η παρτίδα, στην Ελλάδα όμως καταναλώθηκε μέχρι και την τελευταία… ψίχα από τους πολίτες. Γεγονός που -όπως διαπιστώσαμε- αγνοεί παντελώς και ο ΕΦΕΤ, ο οποίος ζήτησε βοήθεια από το xrima.gr(;) για να διαπιστώσει εάν πράγματι υπάρχει άλλο από αυτό το επικίνδυνο προϊόν στα ράφια της αλυσίδας
Και τα ερωτήματα που ανακύπτουν είναι πολλά με πρώτο και βασικότερο τι πραγματικά πουλά η συγκεκριμένη εταιρεία; Επίσης, όταν ανακαλείται ένα προϊόν της υπάρχει η σχετική-αναγκαία σύμφωνα με τον νόμο- ανάρτηση στα καταστήματα; Η απάντηση τουλάχιστον σε αυτήν την ερώτηση είναι αρνητική, αν κρίνει κανείς από τα χαλασμένα μελομακάρονα για τα οποία υπήρχε σχετική ανάρτηση στα καταστήματα της Αττικής όχι όμως και στην περιφέρεια (όπως λ.χ στο σημείο της Κερατέας).
Από την άλλη, δεν μπορεί να αγνοηθεί ο ρόλος του ΕΦΕΤ, που πάνω απ’ όλα είναι να προστατεύει τον καταναλωτή. Το πράττει όμως αυτό και αν ναι σε τι βαθμό;
Πηγή http://www.toxrima.gr